Yöuni, aamu-uni, päiväuni, iltauni..aina on mukava ryhtyä sopiville unosille..tai sitten voi vaan ottaa torkut, levot, unoset, päikkärit, ettonet, nokoset. 

Minulla on monia lempipaikkoja nukkumiselle, mutta useimmin sen on joko olkkarin nojatuolissa, tai makkarissa sängyssä tai lipaston päällä. Joskus otan myöskin unoset saunassa tai sohvalla. 

unisieppari.jpg

Tärkeintä on kuitenkin saada nukkua rauhassa ja nähdä vaan makoisia unia. 

Siitäpä aihe tämän päivän postaukseen, sillä teimme äipän kanssa unisiepparin, jonka tarkoitus on suodattaa pahat unet ja päästää läpi vain hyvä unet ja ajatukset. Olin kyllä lievästi pettynyt, sillä uskoin ja kuvittelin, että erityisesti sulat olisivat tulossa minulle johonkin tarkoitukseen tai uuteen leluun. Mutta näin ei suinkaan ollut. 

unisieppari5.jpg

Olin kuitenkin aktiivisesti mukana tekemässä. Tarvikkeet löytyi äipän omista säilöistä. Paitsi metallinen ympyrä, joka ostettiin tätä hommaa varten.

unisieppari3.jpg

 

Virkkaukset tehty ja sitten valitaan koristelut.

unisieppari4.jpg

 

Tälläinen siitä nyt tuli, toivottavasti se toimii. Harmikseni se ripustettiin niin korkealle ettei minulla ole mahdollista noita höyheniä tavoitella.

unisieppari2.jpg

 

Levollisia unia odotellessa..

unisieppari1.jpg

Mukavaa tiistaita ja viikon jatkoa! Terv.Toivo