Yhtenä kesäpäivänä piipahdimme konttiravintola Mortonin terassilla. Isäntäväelle nämä kontit ja niiden tarjonta onkin tuttuja ja tarjoilut hyvin herkullisiksi todetut, mutta tällä kertaa mukaan pääsin myös minä allekirjoittanut. 

Kun isäntäväki vielä pähkäili, että mitä tilaavat niin minulle tuotiin jo tarjoiluja. Olin tietysti hyvin iloinen ja innoissani. Mitään minulle ei oltu siis isäntäväen toimesta tilattu tai pyydetty vaan henkilökunta toi näitä minulle heti koiravieraan nähdessään. Erinomaista palvelua ja välittämistä myös meistä nelijalkaisista ystävistä.

terde6.jpg

 

Vesitarjoilu sopivasti, sillä minulla olikin jo jano.

terde2.jpg

 

Mutta nyt kyllä mielenkiintoni heräsi, mitä siellä mahtaa olla?

terde1.jpg

 

HERKKUJA kivasti pakatussa pussukassa!

terde.jpg

 

Oi oi, anna ne heti minulle!

terde7.jpg

 

Olipas meillä mukava terdevierailu, kiitos ystävällisestä palvelusta! 

terde3.jpg

Mukavaa viikonloppua! Terv. Into