Edelliseen postaukseen saatiin arvaus, että kuka kiva nelijalkainen kaveri meille on saapumassa hoitoon. Silloin ei vielä tulijaa paljastettu, mutta nyt meillä on talossa taas tuplasti enemmän elämää ja menoa.

Meidän äippä lähti kuulemma jonnekin muuttovalmisteluavuksi viikonlopuksi, ja oltiin isännän kanssa kaksin, tai itseasiassa kuusin, kun olivathan kisut tietty kotosalla myös.

Eilen minulla oli sitten jännä päivä kun huomasin isännän tekevän valmisteluja ja lähtöä. Ja niinhän siinä kävikin että jäin kotosalle odottelemaan että mitä päivä tuo tullessaan..

nadja11.jpg

Mikä ihana yllätys ja jälleennäkemisen riemu meillä olikaan kun tunnistin tutun Nadja-kamun saapuneen meidän vieraaksi. Eilinen päivä menikin sitten ihan vaan juostessa ja painiessa, ei oltaisi millään meinattu malttaa ruveta huilimaan, edes yöpuulle. Välillä piti puolin ja toisin käydä tarkistamassa että onhan se kamu vielä maisemissa=)

Ja minä kuulin, että Nadjan kodin tavaroita oli kuulemma pakkailtu.

nadja16.jpg


Ja Nadja oli pakannut myös omat tärkeät juttunsa; eväät ennen kaikkea=)

nadja14.jpg

Nyt Nadja on meillä sitten viikon hoidossa minun kaverina, kun Nadjan mami puuhaa muuttoa.

Äippä otti meistä vähän sateisia ulkokuvia. Nadja on täyttänyt jo vuoden ja selvästi pentuaika on jäänyt taakse. Kyllä se silti minun leluillani haluaisi leikkiä. Mutta vaikka minä olen jo keski-ikäinen koira herra niin en kuitenkaan halua lelujani jokaiselle mimmille jakaa.

Meidän piha on nyt ihan märkä kun sadetta on riittänyt jo monen monta päivää putkeen. Märällä pihalla on kiva juosta ja painia, ja tulla sitten sisälle ravistelemaan ja tassuttelemaan matoille. Kyllä äippä meitä kuivasi ulkoilun jälkeen, mutta matot saa kuulemma pestä joka tapauksessa..

nadja5.jpg


nadja7.jpg


nadja9.jpg


nadja8.jpg


 Tuo nuori flikka on tosi nopea ja aktiivinen, mulla on sen perässä pysymistä.

nadja6.jpg


nadja2.jpg


nadja4.jpg


nadja3.jpg


nadja.jpg


nadja12.jpg


nadja10.jpg


nadja1.jpg


Sitten me tultiin sisälle ja purettiin vieraan matkatavarat. Ja olihan meillä jo nälkäkin. Meillä tulee varmasti kiva viikko. 

Ihanaa uutta alkanutta viikkoa kaikille teillekin. Me kerrotaan taas, että mitä ollaan puuhailtu!

nadja13.jpg